Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mod Green'a - lista zmian
#1
Informacja 
Lista zmian, które wprowadza do gry mod autorstwa Green'a z poprawkami Cossacka i kilkoma zmianami dodanymi przez Kazia (mod działa w krainie D2LoD):

- 200 zwojów w księgach;
- 100 kluczy w pęku;
- Naprawiono Inferno Bug;
- Naprawiono Arctic Blast Bug;
- Poprawiono mapę miasta w 4 akcie;
- Lokalny DC w tylko jednej grze;
- Zmieniono receptury kostki dotyczące mutowania run (od teraz wystarczy wsadzić same runy);
- Zmniejszono odporności fizyczne trójcy w ut na 80% oraz blok na 60%;
- Zabicie krowiego króla od tej pory nie blokuje ponownego otwarcia portalu;
- Dodana została możliwość używania w mieście następujących umiejętności:
  • Teleport

  • Okrzyk

  • Rozkazy

  • Dowodzenie
- Złomowanie przedmiotów z zestawu oraz unikatowych normalnych (pancerze i bronie) będzie skutkowało otrzymaniem kamienia bez skazy (wcześniej doskonały);
- Esencje wypadają też teraz w trybie classic (Diablo 2 bez dodatku Lord Of Destruction / postać bez rozszerzenia);
- Ropiejąca Esencja Destrukcji od teraz może zostać wyrzucona przez Izuala (Akt IV);
- Powiększona skrzynia na przedmioty;

- Krwawa Orlica (Blood Raven) na poziomie trudności Normal dropi unikatowy łuk z ładunkami uroku (Encha);
- Szybsze zdobywanie doświadczenia na poziomach 1-60;
- WP do Krowiego Poziomu zamiast WP do więzienia w A1;
- Rozmienianie run HR (Zod-Vex) w kostce horadrimów (HR + 2 klejnoty bez skazy = runa HR poziom niższa). 

Mod można pobrać >tutaj<

Instalujemy poprzez rozpakowanie paczki z modem w katalogu gry nadpisując istniejące pliki.


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości